Wednesday, September 3, 2008

TESTIMONI - APA KATA WANITA

Pn Haryani, Sabah. (016-815 1615)

Sebagai wanita yang telah berumahtangga, saya amat menitikberatkan kesihatan dalaman. Dulu, saya sering mengalami masalah keputihan. Pelbagai produk telah saya cuba tetapi kurang berhasil. Salah seorang kenalan saya menyarankan agar menggunakan produk Ayuzip V-Gin Lotion. Seminggu selepas itu, masalah keputihan semakin pulih. Lebih menarik saya juga telah mencuba krim payudara Ayuzip Curvylicious. Pada mulanya saya kurang yakin dengan keberkesanan krim ini. Namun dalam masa 3 hari, ia mula menampakkan kesan. Kini saya semakin yakin dengan penampilan saya. Terima kasih Ayuzip dan saya mengesyorkan agar semua wanita di Malaysia mencuba produk-produk Ayuzip dan rasai perbezaannya.


Puan Suraya Idar, Batu Pahat. (019-773 7675)

Sebagai pengasas salon dan perunding kecantikan saya memang amat menitikberatkan soal kecantikan dari segi luaran dan dalaman. Pada akhir tahun 2006, saya merasakan berat badan saya naik mendadak dan badan mudah terasa penat. Pada awalnya saya menjangkakan faktor penambahan usia saya sebagai penyebab. Mujurlah pada awal tahun 2007 saya telah tertawan untuk mencuba produk Ayuzip V-Gin Drink dan Ayuzip Bodylicious. Wow!! Ternyata berkesan dan menakjubkan. Setelah sebulan mengamalkannya, saya dapati rasa penat, letih dan lesu tiada lagi. Malah, badan lebih ramping dan menawan. Semua aktiviti harian saya berjalan lancar. Ayuzip Fairlady dan Ayuzip Curvylicious juga tidak kurang hebatnya. Kulit lebih halus dan badan makin terbentuk. Penampilan diri mestilah sentiasa dijaga, barulah namanya power!
Puan Suzilawati bt Mohd Zain, Cheras (019-2497561)
Saya selalu alami hidung tersumbat dan bersin tiap-tiap pagi. Resdung yang saya alami ini berpanjangan selama setahun. Jerawat juga semakin banyak tumbuh. Setelah amalkan Ayuzip Bodylicious selama 2 bulan, saya tidak lagi alami hidung tersumbat dan bersin tiap-tiap pagi. Jerawat juga makin kurang. Berat badan saya yang dulunya 65 kilogram kini telah turun hingga 55 kilogram. Ayuzip Bodylicious juga membantu saya dalam melawaskan pembuangan air besar serta membuang angin dalam badan. Tidak sia-sia saya menggunakan Ayuzip Bodylicious. Ianya memang berkesan. Terima kasih Ayuzip Bodylicious.


Norhatini Bt. Arshad, Bandar Tun Hussein Onn. (017-3332526)

Saya selalu rasa sakit perut setiap kali datang bulan. Selalunya saya akan makan panadol penahan sakit untuk mengelak kesakitan setiap bulan. Saya mencuba Ayuzip V-Gin Drink setelah diperkenalkan oleh seorang kawan. Alhamdulillah….. tiada lagi sakit yang saya alami pada bulan berikutnya. Sama sekali saya tidak sangka kesan yang saya terima secepat ini. Saya berterima kasih pada Lovelorn Lure kerana mencipta produk sehebat ini. Ayuzip V-Gin Drink memang produk khas untuk wanita.


Norhasmaliana Bt Jamaluddin, Cheras. (016-2160052)

Dahulu, saya segan untuk bergaul dengan orang. Ada bau yang kurang menyenangkan. Tetapi apabila saya menggunakan Ayuzip V-Gin Lotion, kegatalan hilang, bau pun tak ada lagi. Saya tidak rasa rendah diri lagi untuk bergaul dengan sesiapa pun. Terima kasih Ayuzip V-Gin Lotion.


Norzehan bt. Razali, Bandar Baru Ampang. (012-9176619)

Ayuzip V-Gin Lotion membuatkan saya semakin meyakini produk buatan anak Melayu. Sebelum ini saya ragu-ragu untuk mencuba produk seperti ini. Namun setelah diperkenalkan dan mendengar testimoni dari kawan-kawan, saya mula berani untuk mencubanya. Kini walaupun sudah beranak 2 tetapi saya rasa seperti di alam remaja. Suami pun memuji kehebatan Ayuzip V-Gin Lotion. Perasaan dingin untuk bersama yang dahulu sering dialami kini tiada lagi. Malah hubungan kami suami isteri semakin mesra dari hari ke hari. Terima Kasih Ayuzip V-Gin Lotion. Ayuzip V-Gin Lotion memang power! Saya akan terus setia menggunakannya.

No comments: