Friday, March 21, 2008

PENGENALAN



Memperkenalkan ...................
Rangkaian produk daripada Lovelorn Lure Industry.

Lovelorn Lure Industry merupakan sebuah syarikat pengeluar produk kesihatan dan kecantikan yang terjalin di antara Lovelorn Lure Industry dengan pengilang berstatus GMP (Good Manufacturing Practice) iaitu Art Soulist Sdn Bhd, kini syarikat telah memiliki produk jenama sendiri (IHB) iaitu Ayuzip dan Sensaoil. Ayuzip dicipta khas untuk wanita yang berasaskan 100% herba yang berkualiti tinggi dan selamat digunakan.

Dalam pada itu Lovelorn Lure Industry juga tidak melupakan keperluan lelaki.Jesteru itu Sensaoil telah dicipta untuk golongan ini. Produk utama golongan lelaki ialah Minyak Lintah Sensaoil dan Krim Lintah Sensacream. Produk minyak lintah Sensaoil dan Krim Lintah Sensacream ini dihasilkan menggunakan baka lintah yang berkualiti tinggi dan terpilih. Minyak ini juga telah diuji untuk memastikan keselamatan dan keberkesanannya.

Kelebihan-kelebihan rangkaian produk daripada Lovelorn Lure Industry :

* Telah di uji di makmal dan diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malayisa dengan setiap produk mempunyai nombor pendaftaran.
*Minyak Lintah ini dihasilkan selepas penyelidikan selama 4 tahun. Disahkan tidak mempunyai kesan sampingan melalui ujian klinikal, dengan kata lain, terbukti selamat.
* Penjagaan kualiti (guality control) yang ketat untuk setiap botol minyak litah sensaoil bagi menjaga mutu dan keberkesanannya.
* Yang paling penting, Minyak Lintah Sensaoil ini berkesan dan efektif, Ianya telah dirasai oleh ramai pengguna semenjak produk berada dalam pasaran.




No comments: